Jak nakupovat

 

Doprava PPL na adresu za 149 Kč

Doručení na výdejní místo PPL ParcelShop pouze za 79 Kč 

A navíc ke každému nákupu můžete dostat ✅ DÁREK! Více v Dárek k nákupu.

 

 


 

 

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

 

Výběr zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.

Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním menu příslušnou kategorii zboží nebo její další členění, přes které se dostanete až k cíli.

  • Ale jestli si ani tak nejste jistí s výběrem ať už módy nebo kosmetiky, zavolejte přímo naší návrhářce Ivette na telefonní číslo +420 777 177 009, která vám s výběrem toho správného kousku nebo velikosti ráda pomůže.

Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.

 

Košík

  1. Vybrané zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka [DO KOŠÍKU]. Jenom pozor na to, že má-li zboží více variant (třeba velikost), musíte si nejdřív zvolit tu správnou, než budeme moct zboží vložit do košíku. O úspěšném vložení do košíku vás bude informovat zelený proužek v horní části stránky. 
  2. Má-li u sebe konkrétní velikost oblečení uvedeno "Vyprodáno", pak pro vás máme špatnou zprávu, v této velikosti zboží už nebude dostupné. Vždycky vyrábíme pouze omezený počet kusů, ale nezoufejte – přijdou nové a lepší!
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte pod symbolem košíku v pravé horní části stránky – na tomtéž místě uvidíte i malou číslovku, která značí počet kusů, který byl vložen do košíku.
  4. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit nebo odstranit) a konečnou cenu bez i včetně všech poplatků. 
  5. Pokud chcete dále pokračovat v nákupu, můžete košík pomocí tlačítka "Vrátit se zpět do obchodu" zavřít a pokračovat v nákupu. Obsah zboží, které už je v košíku vám samozřejmě zůstane. 
  6. Pokud jste se svou objednávkou spokojeni, můžeme přistoupit k dalšímu kroku, který se schovává pod tlačítkem [POKRAČOVAT].

 

Výběr dopravy a platby

Zvolte si, jakou cestou se má balíček vydat za vámi, anebo jakou se vy vydáte za ním. Znáte to, když nejde hora k Mohamedovi (...) V tuto chvíli doručujeme pouze do České republiky a na Slovensko. Z možností dopravy máte na výběr z variant:

  • Osobní odběr v prodejně LA:SENKA: Sklená Huť 13, 338 28 Přívětice, nedaleko od Plzně. Na uvítanou od nás přijměte šálek výborné kávy, ale nezapomeňte se telefonicky ohlásit, že dorazíte. Nejsme tam nonstop, i když to tak často vypadá. Takže zavolejte na +420 777 177 009 a domluvíme se. Možnost osobního odběru je samozřejmě zdarma.
    • Při volbě osobního odběru můžete platit hotově nebo platební kartou při převzetí nebo předem bankovním převodem na náš účet. Oba způsoby platby jsou zdarma.
  • Doručení přepravní společností PPL. Bohužel ani kuře zadarmo nehrabe, a i pan řidič musí z něčeho žít, takže doprava PPL je zpoplatněná jednorázovou částkou 149 Kč do Česka a 189 Kč na Slovensko, za jednu zásilku (bez ohledu na to, kolik kusů zboží obsahuje). Nabízíme také doručení na výdejní místa v ČR prostřednictvím služby PPL ParcelShop za 79 Kč
    • Při volbě doručení PPL můžete platit dobírkou, která je zpoplatněna částkou 49 Kč pro Česko a 89 Kč pro Slovensko; anebo předem bankovním převodem na náš účet, který je z naší strany zdarma. 

Jiné způsoby dopravy nenabízíme.

 

Pro platby předem převodem na náš bankovní účet používejte:

  • Platby z Česka: 2530885001 / 5500
  • Platby ze Slovenska: IBAN: CZ6655000000002530885001, SWIFT: RZBCCZPP
  • Variabilní symbol: číslo objednávky (dozvíte se ho na konci objednávky, ale taky vám přijde na vámi uvedený e-mail po dokončení objednávky).

⚠️ Dovolte, abychom vás upozornili, že na připsání platby převodem čekáme 72 hodin (3 dny) – není-li domluveno jinak. Po marném uplynutí této lhůty bude vaše objednávka stornována. 

Máme-li vybráno, půjdeme se seznámit do dalšího kroku objednávky, který se skrývá za tlačítkem [POKRAČOVAT].

 

Přihlášení a registrace

Nakupovat můžete jako:

  1. Registrovaný zákazník: pokud jste již dříve nakupovali anebo si vytvořili registraci. V takovém případě se nebudete muset zdržovat vyplňováním osobních informací a stačí se pouze přihlásit. 
  2. Nový zákazník: pokud nakupujete poprvé. Jako nový zákazník máte možnost se registrovat do obchodu LA:SENKA pro zpřístupnění historie, ale i další objednávky. Pokud se rozhodnete registrovat, přihlašovací údaje vám v cucku letu přijdou na vámi uvedený e-mail. 

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

 

Po vyplnění všech nutných polí zbývá pouze [ODESLAT OBJEDNÁVKU]. Odesláním objednávky potvrzujete, že jste byli srozuměni s Obchodními podmínkami a Podmínkami ochrany osobních údajů a souhlasíte s nimi. 

 

Shrnutí a potvrzení objednávky

To je vše, děkujeme za objednávku a vše důležité vám už v těchto chvílích míří na e-mail. Pokud e-mail nedorazil, zkontrolujte si "Nevyžádanou poštu", někdy se stane, že tam skončí i něco důležitějšího než newslettery. 

 

Záruka

Na veškeré zboží máte samozřejmě 24 měsícovou záruku, ale pozor na to, že prodáváme zboží, které se jednak běžně opotřebuje – to v případě módy; a také má omezenou dobu trvanlivosti – to v případě kosmetiky. Proto reklamace z těchto důvodů není možná. Ale to dá rozum, že? Na další vady se ale zákonná reklamace samozřejmě vztahuje.  

 

Když se něco nepovede

Zboží není skladem

Pokud zboží není skladem a má u sebe uvedeno "Vyprodáno", znamená to, že už nebude naskladněno. Pokud má u sebe napsáno "Momentálně nedostupné" nebo "Objednáno" znamená to, že se velmi brzy zase doplní a půjde zakoupit. 

 

Zásilka dorazila poškozená

Pokud vám přepravce přiveze balíček, který jeví jakékoli známky poškození, otevření, promočení nebo jiného znehodnocení obalu, pak ho nepřebírejte. Dopravce nám zásilku vrátí, my ho vytaháme za uši a pošleme vám ji obratem znovu. 

 

Vrácení zboží

Může se stát, že vám zboží padne do oka na e-shopu, ale doma po rozbalení to zase taková hitparáda není. Ale přitom to na tý fotce vypadalo dost velký, že jo holky. V takovém případě máte možnost zboží bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit. Zbožní nám zašlete zpět na adresu: Sklená Huť 13, 338 28 Přívětice a my vám vrátíme celou částku z vámi realizované objednávky, resp. z její části, pokud si ji nepřejete vrátit celou. 

Jenom pozor na to, aby vám mohla být vrácena celá kupní částka musí zboží být nepoškozené, nenošené, neušpiněné, v původním obalu a se všemi náležitostmi. Jednoduše řečeno, ve stejném stavu, v jakém jste zboží přijali. 

 

Výměna zboží

I mistr tesař se někdy o nějakej ten milimetr utne. Pokud byste chtěli zboží vyměnit za jinou velikost, barvu a nebo třeba i za jiný druh, zavolejte na +420 777 177 009 a domluvíme se. V takovém případě to zpravidla funguje tak, že nám zboží zašlete zpět na adresu Sklená Huť 13, 338 28 Přívětice a my vám obratem pošleme nový kousek, podle vaší volby. Opětovnou dopravu už neplatíte. Ale samozřejmě nejjednodušší bude, když se za námi stavíte a rovnou si to vyzkoušíte. Budete vítáni. 

 

Hodí se vědět

  • O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 777 177 009.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.

 

Dále by vás mohlo zajímat